Mbuh

Hari ini beli buku lagi, mbuh ki gaweane kok saiki dadi seneng tuku buku, padahal yo tiap minggu tuku buku, bukune mung ditumpuk nggo bantalan neng kamar, pol mentok diwaca yo sepuluh menit selembar bar kuwi uncalke meneh neng tumpukan.

Mending nek sik dituku ki buku cerita, novel opo komik, ki ono ceritane, ono tokohe, ono alur’e, konflik, klimaks n antiklimaks’e lha nek sik dituku buku2 model perangkat jaringan, mikrokontroller, sing dadi pangerane sopo, musuhe sopo ora jelas wong gak ono tokohnya kok.

Sejak kecil kebiasaan dengerin dongeng kancil nyolong timun sih, jadinya waktu sekolah seneng klo pelajaran sejarah, soale ono tokoh’e ora ketang mengko tokoh’e kalah, dipateni po diapusi koyo  pangeran diponegoro tapi minimal iso diikuti jalan ceritanya, lha nek cerita mbangsane aljabar, silogisme, akar kuadrat ha yo marake uteke jereng

He emang kudu nggedruk2ke utek meneh ben luwih encer, encer umbelen yak e, wong uteke ora cemanthel2, mbuh kudune goleke canthelan seko opo, seko duit satusewuan 10 yak e lagek gelem nyanthel. He lah kuwi sih jenenge matre

mbuh ora payy, kunc pangerane sopo
BACA JUGA:   Namanya juga fantasi

Post Author: anotherorion

Priyo Harjiyono, blogger kelahiran Cilacap yang kini menjadi warga Ngayogyakarta Hadiningrat, baginya blog adalah dunia untuk menciptakan mimpi2nya. Saat ini masih disibukkan sebagai pembelajar dalam dunia pendidikan.

4 thoughts on “Mbuh

    Maztrie

    (Maret 28, 2012 - 10:26 am)

    Hahaha….
    Kok nasibe gak jauh beda ma aku yakk..
    Eh tapi kalo giliran dah dateng moodnya malah bisa berhari hari baca bukune je Yok, sampai sampai yang lainnya ggiliran di cuekin 😛

      anotherorion

      (Maret 28, 2012 - 10:36 am)

      ha iki wis tuku buku loro meneh ning yo tetep mocone mung sak lembar sak lembar, ben suk nek gek butuh wae lagi moco sak lembur sak lembur 😀

    Ria IR

    (Maret 25, 2012 - 1:30 am)

    mending buku silat ae Yo, ben kipase tetep ono …
    *kipas maning, kipas maning*

      anotherorion

      (Maret 25, 2012 - 2:16 am)

      kipasku manah tante? udah bosen pake kapak nagageni 212 e

Berikan tanggapan anda