Mbuh

Hari ini beli buku lagi, mbuh ki gaweane kok saiki dadi seneng tuku buku, padahal yo tiap minggu tuku buku, bukune mung ditumpuk nggo bantalan neng kamar, pol mentok diwaca yo sepuluh menit selembar bar kuwi uncalke meneh neng tumpukan.

Mending nek sik dituku ki buku cerita, novel opo komik, ki ono ceritane, ono tokohe, ono alur’e, konflik, klimaks n antiklimaks’e lha nek sik dituku buku2 model perangkat jaringan, mikrokontroller, sing dadi pangerane sopo, musuhe sopo ora jelas wong gak ono tokohnya kok.

Sejak kecil kebiasaan dengerin dongeng kancil nyolong timun sih, jadinya waktu sekolah seneng klo pelajaran sejarah, soale ono tokoh’e ora ketang mengko tokoh’e kalah, dipateni po diapusi koyo  pangeran diponegoro tapi minimal iso diikuti jalan ceritanya, lha nek cerita mbangsane aljabar, silogisme, akar kuadrat ha yo marake uteke jereng

He emang kudu nggedruk2ke utek meneh ben luwih encer, encer umbelen yak e, wong uteke ora cemanthel2, mbuh kudune goleke canthelan seko opo, seko duit satusewuan 10 yak e lagek gelem nyanthel. He lah kuwi sih jenenge matre

mbuh ora payy, kunc pangerane sopo
BACA JUGA:   Namanya juga fantasi

anotherorion

Priyo Harjiyono, blogger kelahiran Cilacap yang kini menjadi warga Ngayogyakarta Hadiningrat, baginya blog adalah dunia untuk menciptakan mimpi2nya. Saat ini masih disibukkan sebagai pembelajar dalam dunia pendidikan.

4 tanggapan untuk “Mbuh

  • Maret 28, 2012 pada 10:26 am
    Permalink

    Hahaha….
    Kok nasibe gak jauh beda ma aku yakk..
    Eh tapi kalo giliran dah dateng moodnya malah bisa berhari hari baca bukune je Yok, sampai sampai yang lainnya ggiliran di cuekin 😛

    Balas
    • Maret 28, 2012 pada 10:36 am
      Permalink

      ha iki wis tuku buku loro meneh ning yo tetep mocone mung sak lembar sak lembar, ben suk nek gek butuh wae lagi moco sak lembur sak lembur 😀

      Balas
  • Maret 25, 2012 pada 1:30 am
    Permalink

    mending buku silat ae Yo, ben kipase tetep ono …
    *kipas maning, kipas maning*

    Balas
    • Maret 25, 2012 pada 2:16 am
      Permalink

      kipasku manah tante? udah bosen pake kapak nagageni 212 e

      Balas

Berikan tanggapan anda

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d blogger menyukai ini: